نرم افزار ونسیم (Vensim)

نرم افزار ونسیم (Vensim)

نرم افزار ونسیم (Vensim)

نرم افزار ونسیم (Vensim)، یک نرم افزار شبیه سازی قدرت صنعتی برای بهبود و کارایی عملکرد سیستم های واقعی است. مجموعه ویژگی های غنی Vensim بر کیفیت مدل، اتصال به داده ها، توزیع انعطاف پذیر و الگوریتم های پیشرفته تأکید دارد. این مدل سازی در شناسایی استراتژی صنعتی به ما کمک می کند.

نرم افزار ونسیم (Vensim) برای توسعه، تحلیل و بسته‌بندی مدل‌های بازخورد پویا استفاده می‌شود. تاکید می کنیم:

کیفیت بالا، با سازگاری ابعادی و بررسی واقعیت
اتصال به داده ها و روش های پیچیده کالیبراسیون
خروجی فوری با شبیه سازی پیوسته در SyntheSim
انتشار مدل انعطاف پذیر
تجزیه و تحلیل مدل، از جمله بهینه سازی و شبیه سازی مونت کارلو

نرم افزار ونسیم (Vensim) شامل بسیاری از پیشرفت‌های فنی پیشرو در صنعت در فناوری شبیه‌سازی است:

ردیابی علّی
اشتراک
بهینه سازی
الگوریتم های تخصیص منابع

این نرم‌افزار نوعی ابزار مدل‌سازی در مسائل صنعتی و مدیریتی و به طور کلی سازمانی است. نرم افزار ونسیم قادر به مجسم نمودن، پردازش، شبیه‌سازی، تحلیل و بهینه‌سازی مدل‌های مربوط به سیستم‌های پویا (dynamic) در منابع  سازمانی است. نرم افزار ونسیم به گونه ای ساده و انعطاف‌پذیر امکان شبیه‌سازی مدلهای داری حلقه (loop) و نمودار جریان (Flow Diagram) را فراهم می‌نماید.

در نرم‌افزار ونسیم روابط بین متغیرهای سیستم از طریق اتصال کلمات به وسیله فلشها معرفی و تعریف می‌شود. پس از تعریف روابط فوق و ساخته شدن مدل، کلیه جوانب مربوط به رفتار سیستم قادر به شبیه‌سازی خواهد بود. این نرم‌افزار محصول مؤسسه Ventana Systems می‌باشد.

می توانید مدل های موجود را بررسی کنید، نمودارهای حلقه علّی خود را بسازید، نمودارهای سهام و جریان بسازید و مدل های شبیه سازی را اجرا کنید. ویژگی‌های پیشرفته Vensim، مانند تست حساسیت، اشتراک (آرایه‌ها) و بهینه‌سازی، با استفاده از مدل‌های شبیه‌سازی موجود برای سرعت بخشیدن در پکیج دانلود و نصب به ارائه شده‌اند.

نصب نرم افزار ونسیم (Vensim)

در ادامه لینک دانلود نرم افزار ونسیم قرار داده شده است. نصب این نرم افزار به ویندوز آپدیت شده نیاز دارد. این نسخه نیاز به پسورد و کرک ندارد. برای دانلود این نرم افزار بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

vensim

منبع

vensim.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مدیر آماری