کتاب مدل پذیرش بدرفتاری توسط مشتریان در صنعت طلا و جواهرات ایران

کتاب مدل پذیرش بدرفتاری توسط مشتریان در صنعت طلا و جواهرات ایران

معرفی کتاب

مدل پذیرش بدرفتاری توسط مشتریان در صنعت طلا و جواهرات ایران

مدل پذیرش بدرفتاری توسط مشتریان در صنعت طلا و جواهرات ایران

نویسنده: دکتر حمیدرضا فتاحی

هدف: بررسی زیرساختی تعاملات مشتری و فروشنده با رویکرد پذیرش بدرفتاری توسط مشتریان در صنعت طلا و جواهر ایران

ناشر: کتیبه نوین

تعداد صفحات: ۱۸۴

درباره نویسنده: دکتر حمیدرضا فتاحی

حمیدرضا فتاحی تحصیلات پایه خود را در بزل پترسون کالج  ادینبورگ اسکاتلند و سپس در رشته مطالعات بین الملل در دانشگاه باکینگهام انگلستان به پایان رسانید. پس از مراجعت به ایران اقدام به ادامه تحصیل در رشته مدیریت مشتری به ترتیب در سازمان مدیریت صنعتی تهران و دانشگاه تربیت مدرس نمود. ایشان هم زمان به فعالیت در حوزه طلا و جواهرات و حیطه تخصصی اجناس لوکس مبادرت کرده و تا به امروز مباحث تعاملات مشتری و فروشنده را چه در عمل و تجربه و چه در پژوهش و تحقیق رصد و مطالعه نموده است.

درباره کتاب: مدل پذیرش بدرفتاری توسط مشتریان در صنعت طلا و جواهرات ایران

این کتاب با سبک نگارشی کاملاً جدید تهیه شده است. به طوری که پیام اصلی این کتاب به این صورت عنوان شده است:

ما فروشندگان طلا و جواهر نیستیم، ما فروشندگان فرهنگ هستیم

این کتاب به بررسی کیفیت تعامل مشتری و فروشنده می پردازد. بررسی های مختلف نشان می دهد، علی رغم اهمیت تعامل سازنده میان خریداران و فروشندگان، اکثر فروشندگان، با مشتریان بدرفتاری می کنند. بدرفتاری را می توان این گونه تعریف نمود: رفتار افرادی که خواسته یا ناخواسته مخفیانه یا آشکارا چه به صورت عمد و چه غیر عمد، اقداماتی را در سازمان انجام می دهند؛ که برخلاف انتظارات و مفروضات سازمانی است و منجر به اختلال در خدمات رسانی به مشتریان می شود. معمولا این گونه رفتارها توسط مشتریان، غیرقابل قبول است؛ اما براساس شواهد موجود در بازار ایران، بدرفتاری با مشتریان، توسط مشتریان نادیده گرفته شده و یا گاهاً سبب افزایش تمایل به خرید آن ها نیز می شود. در واقع مشتریان ایرانی جامعه گسترده ای از افراد هستند که در ایران و یا خارج از کشور پتانسیل استفاده از خدمات و محصولات عرضه شده در بازار را دارند.

از آنجایی که رضایت مشتری عامل اصلی موفقیت در بسیاری از سازمان هاست، برای دستیابی به فروش و سهم بیشتر بازار، انطباق مداوم با انتظارات، توقعات و نیازهای مشتریان از هنگام طراحی اولیه محصول در تمامی طول عمر محصول و ارائه آن رمز اصلی موفقیت شرکت هاست؛ موفقیت در این امر زمانی تکمیل می شود که نیروی حرفه ای فروش، اصول و فنون فروش را با روشی مناسب اجرا کنند. روش های فروش محصولات در واقع برقراری نوعی ارتباط با مشتری است و مفهوم ارتباط در هزاره جدید، ارتباطی بلندمدت و ماندگار با مشتری که بخش اعظم مسئولیت آن بر عهده نیروی فروش است.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه کتاب پذیرش بدرفتاری توسط مشتریان در صنعت طلا و جواهرات ایران روی لینک زیر کلیک نمایید.

دسترسی به کتاب مدل پذیرش بدرفتاری توسط مشتریان در صنعت طلا و جواهرات ایران

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مدیر آماری